Skavlöten och lite tankar



idag hade vi orientering med skolan. va tvungen att åka enda till skavlöten haha inte för att det är så långt men ändå :P tog oss ca 1,5h att göra ÖG-banan (alltså över godkänt) men vi va helt döda sen, sov på bussen hem men gick ändå från mörby till mitt hus. orkade inte vänta på bussen.



en tanke som slog mig idag var: Finns det bisexuella killar, eller alltså är det vanligt? för en tjej som är bisexuell är ju väl ändå likadan som om hon vore hetro eller homo? medan en kille kan man verkligen se skillnad på om han är homosexuell eller hetro.. så hur är då en kille som är bisexuell? :S finns det någon kändis som är det eller ett konkret namn på någon haha tror jag har kollat lite för mycket på Tila Tequila men ändå.. rätt så intressant.


och nu när jag ändå är inne på killar.. jag har funderat att för att göra min blogg lite mer speciell och intressant kanske jag ska göra den för just killar? typ skriva om sport och tips för killar hur man ska ragga på tjejer? för vem vet inte bättre om inte en tjej? haha dom killar som läser den här bloggen lär ju inte va så intresserade av att höra om konstiga skor som victoria beckham har eller att jag köpt en ny väska :P men det är något jag får tänka lite på.. kanske skriver en kill-sida och en tjej-sida..? who knows.. måste tänka på saken och eventuellt få lite råd.. men men :)

thats it for today!! :)

ciao bellos e bellas ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback