mhm..

imorse läste jag gårdagens recension om min älsklingsfilm "Pay it forward" and guess what? den fick bara en tvåa av DN!! :O jag som normalt tycker att DN är en bra tidning blev oerhört besviken och ledsen!! älskar fan den filmen ju :( men men.. (bilden på DN har inget o göra med det jag skriver just nu haha ville bara ha den med hehe )

btw, vissa säger att filmen är baserad på en sann historia, är det sant? om du vet svaret så säg mig. visserligen kan det va sant eftersom det finns översmarta barn men att komma på en egen idé om att göra världen bättre har jag lite svårt att tro på.. det är ju trots allt inte samma sak som att kunna räkna jätte svår tal i huvudet men aah..whatever.. :)

på torsdag efter skolan ska jag träffa olivia i stan. jag måste köpa: mascara, eyeliner, svart tubtop och strumpbyxor :)

imorn har jag jätte jobbig dag, slutar halv sex eftersom jag har polska :( men men ska fortsätta med att kolla på top model nu :) hejar på Katarzyna!! :)

ciaoo! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback