litte shopping day with mami

idag gick tiden mycket fort, jag började med att plugga företags ekonomi och franska. dessutom gjorde jag italienska läxan..

runt tre åkte jag och mami till täby :) där köpte jag födelsedagspresent till olivia som fyller år på lördag och dessutom köpte jag en klänning och linne från gina tricot till mig själv och en kjol ifrån zara, bilder lägger jag kanske upp senare..


tålamod är nyckeln till mycket.. så sa en vän till mig och tålamod är något jag verkligen måste öva på att ha för jag har så lätt att tappa tålamodet, vill alltid att allt ska hända just då och inte en minut senare.. men jag måste lära mig att allt har sin tid..fast ibland kan man va besviken även om man kämpar med sitt tålamod.. man kan va riktigt riktigt besviken.


när jag va i spanien köpte jag ett par skor på zara och jag har hela tiden glömt bort att lägga upp en bild på dom men here you go :)


ciao sötisar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback