it's me again

"Don't give up, just be you.. 'cause life's to short to be anybody else."



Dagen började med dans, vilken jag inte var med på pga ont i axeln. vet ej vad som hänt men när jag gör för stora rörelser m vänstra armen får jag ont. anyway.. efter det hade vi lunch och rast i typ två timmar haha sen hade vi företagsekonomi. men istället för att arbeta med det vi skulle skrev vi tjejer meningar som tillslut skulle bilda en lite berättelse, fan va roliga historier det blev! alla njöt av den lektionen haha efter detta va det dags för elevensval och då har jag italienska, inget speciellt. egentligen skulle jag ha polska efter detta men läraren skulle på något möte så lektionen blev inställd. skönt för mig!

men fan va kallt det har blivit helt plötsligt :( hade på mig jeans, converse, tshirt, kofta, halsduk och jacka! och det kändes fotfarande lite kyligt.. i Polen e dt skit varmt och soligt o temperaturen ca 30 grader :( fan va jag vill dit!!

dagens middag: grekisk pasta sallad.

väntar nu på att mami ska komma hem med maten och efter det ska jag plugga franska tills imorn, har massa glosor och grammatik och text o blää :( haha well well


ännu en dag då jag är helt död och trött fastän jag sovit tillräckligt!! :( dock inte ont i huvudet.. tror jag :S kommer säkert få det snart eftersom jag nämner det hähä : / o det va bara sådär btw haha :P


aja men that's it for me :) adjö! <3


P.S. mamma glömde pastan, så det blev vanlig grekisk sallad -.-' hähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback