Hej hej :)



idag var det en kort och skön dag i skolan. vi hade bara lektion i datasalen och arbetade med företagsekonomi :)

dagen började med en kaffe haha o en liten bild här som jag smygtog på lektionen ;)





när jag åkte hem pratade jag med olivia i tele vilket jag gör fortfarande, olivia säger hej!! :P haha iaf, när jag vänta på min buss hem i mörby tog jag en metro som jag senare tänkte läsa. jag bläddrade lite i den o ojoj va jag hitta. tydligen en ny skotränd bland kändisar, bl.a. victoria beckam.. en sko som är skyhög men utan klack! hur fan ska man gå i en sån?! :S haha hmm.. en bild för er nyfikna :P









en annan nyhet som jag läst idag om är om gårdagens match, Milan VS Inter. för mig som hejar på Milan så ledde matchen till en seger!! :D haha o min favorit Ronaldinho gjorde målet :) i 36:e minuten nicksköt han 1-0, framspelat av Kaká, som btw också är en favorit hos mig dock inte lika stor som Ronaldinho :D


jag vet att min blogg är en blogg som handlar lite om allt möjligt men helt ärligt vet jag inte ibland va jag ska ha för ämnen :/ känns som om jag får slut på idéer ibland!! men försöker ändå behålla folks intresse så gott jag kan, DU kanske har tips åt mig? har redan fått några men om du har något att komma med så kör på :)

mamma köpte en väska till mig och voilà! ville bara dela med mig och visa :) inte nog med att jag tycker att den är sjukt snygg så får man plats med chockerande mycket! vilket är helt underbart bra :) den har dessutom små innefickor och fack vilket jag också älskar! :)


den här får nog bli allt för idag :) ska plugga lite italienska och matematik :P haha en sak som jag bara måste säga att jag verkligen fastnat för Michael Jackson's låt Dirty Diana :) love it! fan snubben är rubbad och lite störd i huvudet men hans röst och låtar är grymma!! :P haha



ciao sötisar!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback