gårdagens inlägg eftersom jag inte hade internet igår..

idag var det veckans längsta dag eftersom jag slutar så sent som klockan halv sex! detta pga att jag har modersmål; polska. anyway.. inget speciellt hände under själva skoldagen I think men när jag gick till polskan träffade jag på en tjej som går också på samma polska som jag fast tidigare.. hon är typ två eller tre år yngre än mig. jag stannade till och frågade hur hon mår och så eftersom stackarn skadades sig på en fotbollsmatch och går nu runt på kryckor, hon sa att hon va okej och att snart skulle hon behöva operera sig.. :/ lets hope for the best! just som jag skulle gå sa hon: "Claudia, va fint klädd du är. Du har alltid så fina kläder!" Jag blev så glad! det är verkligen såna ord som förgyller ens dag, även om man haft en riktig pissig dag så kan humöret vända av en sådan komplimang! därför: GE VARANDRA MER KOMPLIMANGER!! då får man också ofta tillbaka och glädje sprids :) och visst är det trevligt m glada människor än med lätt mensiga? haha :P

en sak till vill jag nämna.. mina föräldrar känner ett par som har en dotter, hon är fyra åt äldre än mig och heter viktoria, hon är verkligen nog världens snällaste människa! ingen kan säga något dåligt om henne och alla gillar henne.. jag fick reda på i förrgår att hon har allvarliga hjärtproblem och måste operera in en peace-maker :( hatar att det så många som ska bli så sjuka som jag känner och gillar :( om hon inte gör den här operationen kan hennes hjärta helt plötsligt stanna och då dör hon omedelbart. det ovanligt att så pass unga människor ska behöva gör det här men.. :/ aja..


nu ska jag muntra upp mig själv genom att kolla på Blattefierad med Shan Atci haha ger en kommentar om den imorn :)

sen efter det är det dags för top model klockan 20:00 !! :D

ciao!! <3 <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback