Don't give up, just be you. 'Cause life's to short to be anybody else.

dagens händelse: simning
hur gick det? helt okej om jag inte hade fått så otroligt ont i öronen. varför vet jag inte men jag trodde huvdet skulle sprängas! :( men förutom mina 16 längder gjorde jag även livräddning :) allt gick bra :)
extremt skönt att sen bara få ligga lite i bastun o sen med kinderna helt rosiga gick jag till bussen på vilken jag halvsov och tog mig hem :)
dagens middag: lax med sås och stekt potatis, MUMS :D hihi

haha imorgon börjar ett program på ZTV som heter Maffia o handlar om fem tjejer som ska debattera, om vad vet jag inte. men jag vet att coolingarna kallar sig själva GETTO GIRL, GOOD GIRL, BAD GIRL, DIVAN OCH GALNINGEN. HAHHAHA årets skämt! men aja ska inte säga ngt förrän vi får se vad dessa flickor går för. tre är 16år, en är 15 och en är 17.

just nu sitter jag och tittar på top model och försöker öppna min mail men det går inte :@ haha får se vem ska röstas ut idag...! :)

adjö :) <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback