alååå..!

igår, torsdag, hände inget speciellt va i skolan men hade spec dag. kollade på fransk film o sen drog jag för jag orkade inte va kvar. vi skulle bara sitta och diskutera filmen på franska och jag varken pallade eller hade lust haha så jag åkte till olivias skola där jag fick vänta på henne men dock inte ensam utan fick den glädjen att ha sällskap av en kille som jag va kompis med när vi va små..min pappa är hans gudfar också :P haha anyway sen åkte jag och olivia till stan och shoppade lite småsaker :) sen fixade vi ytterligare lite saker och sen åkte vi hem :)

idag i skolan fick vi tillbaka våra företagsekonomi prov och det gick jätte bra!! :) man kunde dock bara få g men jag fick g(+) :D woho haha inte fullt så nöjd men med tanke på att jag typ inte pluggade är jag extremt nöjd ^^

efter skolan åkte jag snabbt hem och dammsög hela huset plus städade lite och sen åkte jag in till stan där tjejerna redan var. vi satt på café och diskuterade allt mellan himmel och jord över en kopp latte :) sedan åkte vi alla hem :) nu sitter jag och kollar på ex-effect och snart ska vi få gäster :) jag dööör av hunger haha så bäst för dom att dom kommer snaaart :P

imorn fyller olivia år så jag kommer noga inte hinne skriva ett inlägg imorn men gör det dagen efter :P ska fira henne imorn :)

btw jag skulle ge en kommentar på shan atcis standup film.. SKIIIIT KUL! dock inte lika bra som förra men det är säkert bara för att man inte förväntade sig mycket av den första så som man nu gjorde till den andra. men iaf för dig som inte sett den, GO AND DO THAT!! :)


un bacio per tu è bello!! ;) haha annars bara ciao! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback