9/9 - 08

"there's a lot things to think about, but there's nothing to worry about"


det citatet kanske är sant. har du nånsin känt som om du hade en miljon tankar i ditt huvud som snurrade runt och samtidigt som du tänker lite på varje tanke kan du inte tänka tillräckligt för att lösa ens en av dessa  miljoner tankar? ibland händer det mig, men jag vet nog minst en till som är tankspridd ;) haha någon som läser och känner igen sig? ;)


idag var det en allmänt bra dag fast jag är långt ifrån utvilad och måste seriös få sova ut! inte nog med att min matte lärare är världens sämsta och verkligen skit tråkig som gjorde inte min sömnlöshet saken så mycket bättre. så med handen som stöd för huvudet halvsov jag under tiden Pär snackade på. men jag va inte den enda som hade svårt att koncentrera mig och det var flera som faktiskt somnade!

så med stor huvudvärk och ögon som knappt vill vara öppna åkte jag tillslut hem och sov i en timme och nu är jag på benen igen! har redan gjort italienskan tills imorn och väntar på att mamma ska komma hem. dagens middag: sushi. och sedan efter det tänkte jag tvinga mig lite till att plugga franska och därefter ta det lite lungt. men idag ska jag duscha redan klockan 22:00 (om inte tidigare) och sen ska jag sova så tidigt som möjligt.


nu är mamma hemma! have to go! ciao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback