Höööööst :(

well well well idag vart det typ en rätt så vanlig dag. rätt så slappa lektioner och eftersom jag var allmänt lat och trött idag fick dagens kläder bli mjukisar, benvärmare nedtill, nikeskor, ljus adidaströja och palestinasjal :) slappt och skönt :)

en sak jag vill säga är att omg va det finns starka och kämpande kvinnor i denna värld! läste idag om en kvinna som av någon anledning, minns inte vilken, var på sydpolen. där skulle hon stanna i ett halvår och plötsligt upptäckte att hon hade en cancerknöl i bröstet. eftersom hon var läkare så lärde hon två män varav en var svetsare och den andre mekaniker att operara men sa inte varför. tillslut en dag genomförde dom operationen på henne och skar ut knölen ur hennes bröst. det otroliga är: HON DELTOG OCKSÅ I OPERATIONEN!! :O
snacka om girlpower haha :P kvinnan heter Jerri Nielsen och när hon återvände hem så spred sig cancern tyvärr m tiden i benmärgen. men hon lever ändå ett aktivt liv :)


sen tillslut ville jag bara sätta in en liten bild på dom chokladmuffins som vi hade bakat igår!! :D hihi

och för alla musikintresserade som har BRA musiksmak :P alltså typ som jag :P en låt som är sjukt bra: Skippin med Mario ett måste i detta höstmörker!! :)

ciao babes! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback