Top 10

Hej Hej allihopa! :)

jag känner att dom sista inläggen har varit sådär, så därför ska jag ta igen lite nu :)

idag sitter jag hemma, jag vaknade imorse och kände att jag verkligen inte kunde gå till skolan, jag visste att det bara skulle bli en dag då jag skulle sitta och halv sova heeela dagen.. därför var det ju lika bra att stanna hemma och plugga inför kommande matte-provet..


anyway.. måste göra en liten top 10 lista känner jag :) here we go!

TOP10 ALLT SOM BEHÖVS FÖR ATT KLARA HÖSTEN

  • Stor halsduk som man kan snurra runt halsen ett antal gånger
  • iPod med musik som: t-pain; right hand, mario; skippin, lazee; i'm not pop & jordin sparks; tattoo
  • Sköna mjukisar!! har beställt tröja och byxor ifrån min gamla skola ^^
  • Tjejer; inte allt för mycket smink, se naturella ut.. det går mer hem hos killar än 10kg smink! Killar; TA DET LUGNT MED HÅRVAXET!! helt ärligt, hört talas om "lagom är bäst"?
  • Converse! skönaste skon som passar till praktiskt taget allt!
  • Naglar; röda (eller någon liknande stark färg) eller fransk manikyr.
  • Stora örhängen, hellst ringar i olika storlekar men örhängen som hänger är också fint, bara dom syns på nåt sätt!
  • Jeans; låga i midjan! Det är inte alls snyggt när dom går upp till halsen :S haha
  • Desperates Houswives, Ugly Betty & Gossip Girl! Ett måste i höstmörkret!
  • Sist, men inte minst, städa hemma!! Det är så mycket mysigare och huset är städat INKLUSIVE DITT RUM haha och sen är det ju bara att plugga/kolla på tv/läsa min blogg etc.. kanske tända ett ljus? :)

Hoppas ni får någon nytta av denna lilla lista :)

Ciao babes!! <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback