Onsdag..

hej hej :)
idag hade jag min längsta dag men i den inkluderades 3h håltimme så ordet för dagen: slappt! haha pga denne långa håltimme åkte vi hem till rana och bakade choklad muffins :D hihi mkt gott!!
sen efter det hade vi italiano och därefter hade jag polska. efter min polska gick jag snabbt till täby centrum och gjorde insättning på mitt konto plus köpte ett kontant kort, eller alltså pengar att ringa för :P haha

ville bara säga att idag är den första dagen av oktober vilket betyder att det är den internationella bröstcancermånaden!! detta kan ni tex se i tv3 som har ett rosa band i hörnet på trean och även i metro där allt har en rosa bakgrund :) Statistiskt sett så drabbas var åttonde kvinna av bröstcancer. och varje år insjuknar det flera men som tur så ökar även antalet överlevande :) eftersom jag själv är kvinna och dessutom känner en som har haft bröstcancer och överlevt hoppas jag att forskningen ska förbättras och att alla kvinnor ska kunna överleva och förhoppningsvis inte alls behöva drabbas av denna sjukdom.. :/ :)




btw nu är det avgjort och vinnaren i top model är utsedd! whitney vann!! visserligen hejade jag inte på henne men eftersom hon är den enda "kurviga" modellen så tycker jag att det är bra, för seriöst man e inte vacker om man e smal som en pinne.. fråga bara någon kille.. vem väljer han, en tjej som e platt eller en tjej som är kurvig? o det är väl ändå killar vi tjejer vill va fina inför..? ;)


det var nog det jag ville säga idag :) ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback