Onsdag Onsdag Onsdag

Idag började jag dagen med dans klockan 10. Gick bra. Sen lite lektioner och vanligvis skulle jag slutat 17:30 men polskan va inställd eftersom läraren va sjuk. Anyway, jag kom hem och har pluggat matte och franska, ätit, tvättat och hmm nu fixat lite på bloggen :) Är inte helt nöjd än för jag vill byta bakgrunden till en bild men vet inte hur man gör :P men ska ta reda på det!! :) hähä

JUST NU ÄR DET POLEN MATCH!! POLEN-SLOVAKIEN!! ÄN SÅ LÄNGE 0-0 I ANDRA HALVLEK!

Dagens kläder:
Grå klänning, svarta leggins, svart midjeskärp, stor svart halsduk, beiga höga skor, och ofc min jacka :)

en sak bara: en låt som verkligen får mig på topp även om den är huuur gammal som hellst är: Phill Collins-You can't hurry love! Listen to it! :D

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback