Heeeeeeelloo! :D

Vill bara börja med att igår bakade jag en utsökt kladdkaka!! :) hihi och här kommer lite bildbevis :)


 

Anyway, idag var jag tillbaka i skolan.. fett segt, jag orkar verkligen inte haha ska bli så skönt snart med höstlov. då ska jag åka till polen och kommer va borta heeeela lovet hähä.. min mosters man fyller 40 så det är därför vi ska åka först och främst :)

När jag kom hem visade pappa ett datorprogram som kan köpt där man kan öva inför körkorts teorin och nu har jag suttit typ en timme och när det gäller olika sorts skylltar har jag fått nästan alla rätt!! :) nu orkar jag inte göra mer :) hähä


Dagens kläder: Grå klänning, svarta leggins, svart linne, svart halsduk (stor) och converse. Sen hade jag också självklart jacka, min bruna skinnjacka :)

Dagens middag haha : Lax med sweetchili sås och bakad potatis samt tsatsiki! MUMS!


Glöm inte: UGLY BETTY klockan 20:00 och DESPERATES HOUSEWIVES klockan 21:00 :D


Ciao!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback