Gårdagens inlägg

Sorry men igår hade jag inte någon kraft i kroppen för att orka skriva ett inlägg. I skolan va allt som vanligt, hade badminton på idrotten vilket va mycket kul. Det gick ju bra eftersom jag spelat tennis i flera år förut. Efter idrotten, som var min sista lektion, drog jag till täbys gym Feel Good och där tränade jag i cirka en timme om jag minns rätt. Därefter åkte jag hem. Inga speciella kläder den dagen, avslutade med att åka hem i mjukisar, extremt skönt! :P


Idag är det fredag, äntligen slut på veckan. Skolmässigt inget nytt, förutom att två killar i klassen tog med sig kakor på handledartiden, vilket va mysigt hähä. Nu är jag hemma och ska plugga matte eftersom jag har prov nästa vecka och det MÅSTE gå bra!!


Kvällens outfit: Svart kjol, tjocka strumpbyxor, en brun tröja utan ärmar, svart kofta, guldbrun sjal och min jacka! :)


Nu ska jag iallafall börjar plugga. Om någon timma eller så, så ska jag och pappa laga middag ^^ ; lax, bulgur och tsatsiki! :D

NYHET: Visste ni att om man dricker mycket kaffe (som kvinna) så minskar risken chansen för bröstcancer? :O Skitbra!! Däremot är risken stor att brösten minskar lite. Det räcker med att man dricker runt tre koppar per dag! MEN man måste ha en variant av genen CYP1A2 för att detta ska ske. Ungefär hälften av Sveriges kvinnor har den varianten.


That's it for me babes! Take care!

Ciao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback