Chokladfestival, sova borta och lite Hitch

Hej hej! :)
Idag vaknade jag upp hemma hos olivia i rissne :) har sovit där två nätter men nu är jag äntligen tillbaka i mitt eget hus :)
Sitter och tittar på I robot på trean så därför tar det mig ca tre år att skriva det här inlägget..

som jag skrev förut så sov jag hos olivia vilket var jätte mysigt, vi hyrde film.. en till olivias lillasyster julia och en till oss, en skräck haha mycket kul :) sen idag fick vi höra av olivias kusin katja att det är chokladfestival så vi gick dit för att få provsmaka tuuusen olika sortes choklad :P jag kommer snart att lägga upp lite bilder från helgen men orkar inte just nu :P haha nu får ni nöja er med lite choklad! (:

och jag hade planerat m lite hitch men kort o gott: tjejer gillar killar som krigar men till en viss gräns you know.. så keep it going ;) love is in the air ;) hahaha

ciao lovers! jag ska sova nu! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback