Beklagar tystnaden...

jag ber om ursäkt att jag inte skrivit på så länge men jag har ingen internet till min data och pappa vägrar låna mig sin data, så nu passar jag på när ingen är hemma :P
livet har haft sina upp o ned gångar och snart kommer den svåraste biten av min vecka; imorn har jag franska prov och på fredag italienska.. lets hope i'll make it :P haha

anyway jag tänkte fortsätta lite på det jag skrivit sist, nämligen om tips till killar haha ;) det lär behövas har jag kommit på!! ;P
det finns nämligen vissa saker som man absolut INTE ska säga till en tjej:

man ska INTE nämna något om hennes VIKT!! det kan aldrig va positivt, iallafall inte i början när man inte känner varandra så bra än. allmänt att nämna en tjejs utseende kan kanske inte vara det bästa om man vill fortsätta ha kontakt haha för  tjejer blir alltid lite misstänktsamma.. men visst det skadar aldrig att säga saker som typ va söt du är och etc. en sak som dock är MYCKET underskattad är ordet VACKER. att säga till en tjej "du är fin" är inte i närheten av samma sak som att säga att hon är vacker! tänk på det!

nästa gången blir det om första dejten.. ett problem för många haha

innan jag slutar tänkte jag bara skryta om att jag troligtvis ska på SVERIGE-PORTUGAL matchen!! :D hihi
see ya! nu ska jag plugga francias!! (c:et ska ha en krok men vet ej hur man gör :/ haha) <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback