Baby I'm back! ;)

äntligen.. efter att min data fick lite cpryck i några dagar är jag tillbaka!! :) haha

idag hade jag franska prov på vilket det fick.. sådär.. va klar först av alla så det är nog inget bra tecken!! haha :( men men, jag försökte iallafall! det kan jag ärligt säga :P



del tre i raggnings hjälpen haha idag skulle jag som sagt berätta hur en bra första dejt ska va :)
för det första, det finns nog ingen PERFEKT första dejt eftersom första gången man träffar någon brukar det vara pinsamt etc :P men att försöka är uppskattat!! :P
numero uno: dejten ska va social! om dt så ska va att ni vandrar runt heeela stan! dt e ju då man lär känna varandra! därför är inte en stund i biomörkret en bra sak..
en annan sak: KILLEN SKA ALLTID KOMMA I TID OCH BETALA och små saker som att hålla upp dörren o bla bla haha då ger man bra intryck på tjejen haha :) mkt viktigt!!
nu fick jag slut på idéer haha..

imorn ska jag ha ett till prov i italiano haha men dt ska jag fan ha mvg på!! wish me luck!! har dessutom klassfoto så måste ju fan se bra ut!! haha annars skaaam :P
efter skolan ska jag o olivia träffa hennes ehm boy something från polen haha wojtek!! :P han ska va här över helgen haha naaw :) anyway.. så en heeel helg med massa skoj -.- hahaha :P aja ger er en resumé så fort jag kan ;)

ciao!! <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback