Tisdag 4 November

Insåg nyss att gårdagens inlägg kanske inte var det bästa med tanke på att jag varit borta och allt. Så för att inte radera det förra helt tänker jag skriva lite mer i detalj min vecka i Polen. Jag kom dit som sagt på fredagen och eftersom det var då kväll och rätt så sent så satt vi uppe bara lite och snackade med familjen och sen sov. Lördagen gick förbi vääääldigt fort, vaknade efter mycket sömn, åt frukost och sen åkte hem till min kompis. Där sov jag över och kom sen hem på söndagen. Blev hämtad av min mosters man med porshe!! :D hihi


Måndag; hämtade min kompis från hennes skola och sen åkte hem till henne blev därefter hämtad och mot kvällen träffade jag en kompis. Vi gick ut och tog en drink, älskar Warszawa by night! :)


Tisdag; Åkte till Lódz med familjen för att träffa pappas familj. Trevligt. Var där bara under dagen dock :/ kom hem på kvällen som jag avslutade med bio tillsammans med en kompis.


Onsdag; dagen då jag var mycket tjejig av mig :P haha fixade mina naglar samt ansiktsbehandling. Me love! Åkte sedan till ett köpcentrum som heter Zlote Tarasy (Europas största), träffade en kompis där och tog en kaffe och gick runt lite. Därefter hämtade jag min lilla söta 7åriga kusin och spenderade resten av kvällen med henne. Kollade på polska "So you think you can dance" SKIT BRA :D haha :P


Torsdag; Tro det eller ej, men jag började dagen med att plugga!! :O haha Åkte sedan till morfars grav. Sen till Zlote Tarasy igen och shoppade :D hihi


Fredag; Åkte till Galleria Mokotów som också är ett köpcentrum och köpte lite saker :P

Sen åkte vi och åt i vääärldens godaste sushi ställe, Izumi heter det! Helt otroligt gott!!! Därefter åkte jag hem till min kompis och sov över.


Lördag; Blev hämtad mycket tidigt och sedan lämnad hemma med Paulina (min kusin) eftersom alla andra åkte till kyrkogården. Under alla helgons dag ser det nämligen liiite annorlunda ut i Polen än här i Sverige..


And that's about it.. :P idag fick jag tillbaka mitt matteprov, trodde jag skulle dö men jag fick ÖG (över g för alla er tröga haha) mycket nöjd!! :P Speciellt med tanke på att det gick åt helvete och var så svårt!! Dagen avslutades med Desperates Housewives!! :) hihi me love also!!


Nu ska jag sova för imorn har jag först utvecklingssamtal och sen på eftermiddagen har jag prov i företagsekonomi. Wish me luck!! :/


Ciao <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback