Söndag Söndag Söndag

Hej hej!
Idag är det söndag, dagen de flesta hatar eftersom den känns så lång och man kanske får eventuella ångest över att man gjort något under helgen, eller så kanske man inte hunnit med det man velat...

Anyway min helg var faktiskt bra, började med fredag kväll; Träffade Olivia och åkte till undgomsgården i Älvsjö där det var hiphop worksshop. Världens bästa hiphop dansare var där och hmm tja hon var ju grym :P Var dock inte med eftersom jag förlorade mitt självförtroende när alla där såg ut som grymma dansare. Tittade på lite men var sen tvungen att gå ut :/ så ist sprang jag runt med en kamera och lekte fotograf!! :P

Lördag; minns inte riktigt va jag gjorde under dagen men sen åkte jag inte till stan med tjejerna och köpte en farsdag present :P pappa fick; Dior-parfym, två trisslotter och ett shampoo som han ville ha :P haha

Söndag; åkte in till stan med mami och papi och köpte min efterlängtade vinterjacka. En svart canada goose :) Just nu sitter jag och kollar på mitt älskade Gossip Girl, Oh me love!! :D haha

Imorn ska jag försöka boka tid hos frisören om hon har tid, är nämligen ledig imorn så tänkte ta tillfället i akt ;) haha SKA KLIPPA LUGG :D hihi HOPPAS VERKLIGEN ATT DET BLIR BRA!! :)

Aja nu ska jag titta vidare

xoxo, Claudia ;) haha <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback