Onsdag och massa snö!!

Dagen började väl normalt, hade dans och vi övade till det uppträdande som vi sen ska göra i januari haha vi ska klädda som flygvärdinnor ;P iaf dagen gick väl rätt så fort haha alla somnade på  företagsekonomin och på italienskan hade vi världens längsta läxförhör.. :S sen gick jag till min polska.
När jag kommer ut från polskan ser jag gigantiska snöflingor falla från marken och täcka marken heeelt vit, som om någon hade strött socker :O På med luvan och iväg! Riktigt nöjd med mitt inköp av Canada Goose jackan för den här både snygg och varm och luvan täcker huvudet bra så håret förstörs inte :D haha med andra ord: PERFEKT :D

Iallafall, sen åkte jag in till stan och träffade vår allas älskade oliv och hennes lillebror och jag hjälpte dom hitta skidjackor.. which they did :) sen åt vi på donken hihi :P
Nu är jag iallafall hemma och ska måla naglarna :P valde ett lite rött-rosa nagellack haha svår färg att förklara :P men måste iallafall fixa mig inför min polenresa och så! :D

Ciao <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback