Baby I'm back!

Hej hej!!

Hoppas att ni inte saknat mig fööör mycket (a) haha ;)

Anyway nu är jag tillbaka, va i Polen som sagt och hade det kul där. Träffade kompisar och släkt.. :)

Jag sov över hos min kompis, Asia, och tog bland annat om hennes hund lite.. Fiona. Världens mest underbara hund ever!! Love her!

Jag gick ut på ehm typ barer, bio och shopping. Ägnade även en dag till att få naglarna fixade och ansiktsbehandling! hihi :)

Köpte: jeans från mango, tjocktröja från adidas, polentröja från puma, jacka från mango och trosor från någon underklädsbutik :) nöjd med det jag köpt!!

Besökte min familj på pappas sida och bodde med dom från mammas sida.. inget mer att säga nu tror jag :)


Ciao! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback