Alååå

Ligger i soffan just nu och tittar på amerikanska versionen av madagaskar. Är helt död ska ni veta. Vaknade idag efter typ bara 7 timmars sömn.. Åt och klädde på mig. Sen städade jag rejält i mitt rum och i praktiskt taget hela huset. Därefter tvingad till att kratta löv i trädgården. Resten av kvällen spenderade jag med att plugga.. Förvånade att jag inte orkar ngt annat? haha I am not!!

Igår va jag på stan förresten och köpte ett par mjukisar ifrån Cubus haha aldrig köpt något där faktiskt :O men dom är jätte fina, ska sätta in en bild sen...orkar inte nu :P hähä

Ska fortsätta slösa min tid på Madagaskar haha rätt så kul faktiskt :P
Ciao töntar!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback