Your jealousy is like my energy

god kväll

polska gick bra haha fick mvg på diktamen, INGA FEL :D haha ägde dom där polska jävla barnen som e födda i polen haha MEN JAG E BÄST :D ouff fick mkt luft haha o min lärare ÄLSKAR mig fastän jag skolkat en gng :P haha

jag kom hem o åt sen skulle jag ligga o lyssna på musik o läsa lite i min soffa men dt sluta med att jag somna haha vakna nyss så jag e skit trött o väntar på att tiden ska gå lite så att jag kan duscha o sova :)

mitt horoskop för den här månaden sa att idag skulle va min lyckodag men vafan va min polska min hela stora lycka?! :( jag ville att nåt annat skulle hända haha vet inte vad men nåt :P kvällen e ifs inte slut men ändå..lite besviken e jag för dt där brukar stämma på mig haha :P

aja nu ska jag försöka fixa m min data lite för min facebook har fuckat up sig o kan inte logga in på den.. ere bara jag som har problem ? :/

XOXO gossipgirl HAHAHHAA
nej jag driver!
bye bye pusss <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback