you know my style, i'll do anything to make you smile

tjingeling! :D
haha idag hade jag matte nationella dt gick sådär lr jag vene får se när jag får tbx dt :P haha sen sluta jag för dagen, så jag åkte o träffa min kompis o tsm åkte vi te vår gamla skola o hälsa på haha alla lärare blev typ överlyckliga över att se oss o till o m elever blev glada :P haha fast vi va ju inte där så länge.. :P men en lärare sa hej te oss som om hon ser oss varje dag fortfarande haha ;D fast dt klart, ålder har nog gjort sitt ;) haha

nu e jag hemma men efter att min kompis (Olivia) slutat skolan vilket e halv fem ska jag möta henne i mörby o jag vene vad vi ska göra haha bara umgås lite I guess :P FAN när jag va ute idag var jag lite för varmt klädd för dt va skit fint ute, nu när jag bytt om så hare blivit kallare -.-' haha damn! får byta om igen då!
på tal om väder ere nån som vet hure ska bli den här veckan? :S dom säger dt ska regna 24/7 men dt gör ju inte dt!! haha vilket e bra men ändå :P

aja nu ska jag byta om o sen äta o sen träffa Olivia =)
bye bye pusss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback