Welcome to the good life !

häjhäj =)
idag va dt en stressig morgon o jag glömde nästan min miniräknare hemma o dt viktigt för idag hade alla ettor som läser matte A nationellt prov. dt gick sådär, men men :)

haha jag har tidigare snackat lite om mitt ex o så o guess what han har läst allt jag skrivit hahahah pinsamt!! :P

aja jag kom hem nyss för vi fick sluta efter provet så jag sitter o äter vindruvor o polska kakor :D men kl 15 måste jag tbx te skolan för jag har hemspråk; polska :/ palla haha kan tyvärr inte skolka för jag gjorde dt twice o efter andra gången ringde min lärare te min mamma :| hahaha fick utegångsförbud o trodde hon skulle döda mig men dt gick över (:

idag fyller min kompis kille år haha 18 !! :D o några kompisar ska åka te han o kasta ägg på han haha fan att jag inte kunde följa med, bara för min fucking polska :( men dom ska filma haha så vem vet jag kanske lägger upp filmen här på min blogg..om dt går dårå :P haha

fan va tråkigt, jag ser att folk läser min blogg men dt ingen som vågar kommentera!! :@ kom igen, dt ändå anonymt! haha

aja nu ska jag äta o sen sova lite kanske, om jag har lust o ngt intressant att säga så skriver jag ikväll :D

bye bye pusss <3

Kommentarer
Postat av: Sannah

Haha taskigt läge att han läst:p

2008-05-07 @ 10:57:47
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: André

haha ja vågar kommentera xD

2008-05-07 @ 20:17:32
Postat av: little monkey lost

haha ah, håller me lite taskigt läget att han läst:P

2008-05-08 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback