Just leave your name and number and I'm gon holler at ya

hello :)
idag va dt skola som vanligt typ haha fast jag hade sovmorgon te 10.50 =) hihi
efter skolan åkte jag, Rana och Shirine in te stan och kolla runt i affärer, fast Rana åkte hem rätt så tidigt så mot slutet va dt bara jag o Shirine :) jag köpte ett vanligt svart diadem hähä :P

när jag kom hem så va jag hemma typ två sek, jag bytte om te mjukis o bytte skor. (hade haft klackar hela dagen så mina fötter e DÖDA) iaf sen åkte jag m mami o papi te sollentuna o handla mat sen te kista o mami köpte en tröja åt mig hihi ^^ yey me!
nu e jag äntligen hemma o sitter o latar mig :) imorn måste jag plugga under dagen o sen ska jag träffa kompisar o äntligen fira en kompis som fyllde 18 för typ lite mer än en vecka sen :P haha under dagen kanske jag bakar kladdkaka :D haha har lust iaf =)

aja bye bye puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback