soool :D

hejhej :D
idag vaknade jag en aning bakis efter gårdagens fest med olivia med flera haha o det första jag kom att tänka på va att jag har glömt min franska bok i skolan o imorn ere franska nationella muntligt :( dessutom har jag cooper test imorn oxå :( sjukt jobbigt men aja!
solen sken så jag ringde min väninna o hon o jag åkte te rålis med filt o donken mat :D haha efter ett tag kom olivias små vänner från hennes skola eftersom dom skulle arbeta på ett arbete från skolan:) men vi solade o doppade fötterna till o m lite haha sen runt kvart över fem va jag tvungen att åka hem för jag skulle handla på vägen oxå o mamma ville ju att jag skulle äta hemma, trots allt mors dag idag! :D haha grattis min kära mami <3

till min stora lycka såg jag när jag kom hem att jag blivit en aning brun så en fin bikini rand syns lite runt nacken oså haha

juste! igår under dagen så va jag på stan m tjejerna o då köpte jag en fransk-svensk ordbok hahahahha mkt viktigt :P , örhängen (silvriga ringar från She Store i PK huset) och en vit midje väsk ifrån kappahl (första gången jag köper ngt där:P) haha

aja dt va allt för idag :) wish me luck imorn på både franskan o coopertestet! :)
puss puss bye <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback