sommar fan :D

Coucou! (hej på franska)


sry för gårdagens korta o tråkiga inlägg men jag va mkt trött o tomt i huvet haha


idag har jag pluggat franska o matte hela dagen för  har nationella prov o jag känner på mig jag e fucked haha men men :(


igår va jag som sagt i Rålis m massa kompisar o vi hade skit mysigt o kul, blev lite brun hihi

doppade fötterna och dt va första gången dt här året, vattnet va skit kallt men ändå skönt o kul :) haha från o med nu e jag o mina kompisar stammisar där o nästa helg kanske vi ska dit igen men den gången runt typ fyra o stannar kvar te kvällen så vi kan grilla oså :)

igår höll jag på att bli förkyld o sjuk typ men dt har gått över nu tror jag, fast e fortfarande tom på energi o orkar knappt ngt :/ tips så att jag blir pigg? hähä


mina kompisar tog massa bilder från igår så jag ska fråga om bilderna o så lägger jag kanske upp några om dom blev fina :P haha


btw, en hälsning te little monkey lost om du läser dt här: kom ihåg att inte planera ngt för fredagar ;) hahaha


xoxo

<33


Kommentarer
Postat av: little monkey lost

haha, i got your note:)

2008-05-11 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback