Now I don't know who you are

alåååå :D

haha igår hände dt mkt asso!! :P

först bakade jag en kladdkaka när jag va hemma o den blev såååå gooood :D haha

sen efter dt så pluggade jag lite o sen drog jag te stan m Shirine och Lollo och efter typ tio min kom Rana. vi letade efter en midjeväska som Lollo till slut köpte haha o när vi skulle in te wedins så stog munspelsmannen utanför o han skrämde Lollo så att hon nästan flög te andra sidan vägen HAHAHAHAH

med tårta och ljus åkte vi sedan te flempan där vi skulle fira en kompis som fyllt 18 :) vi sjöng och skålade och åt tårta. sedan spelade vi charader och kort och avslutade med black jack! haha jag har lärt mig och dt va kul faktiskt :D

sen blev klockan kvart äver tolv och mitt, Shirines och Lollos tåg skulle gå halv så vi gick. när vi gick ut från tåget så ser vi två killar varav den ena vet vi vem han e, killarna går framför oss te en början o vänder sig om typ hela tiden sen går vi framför o när dom ser att vi inte går te tåget utan mcdonalds förljer dom efter haha dt slutar m att när vi sitter och Shirine äter kommer en av killarna, som vi inte kände, och börjar prata m oss hahaha han va skiiit rolig men han va full och skämde ut sig GROVT hhaahah när vi alla skulle gå ställde han sig upp o tappa sin vodka flaska som han hade haft innanför jackan haha så alla skyndade ut. efter en bit mot tbanan gick även den andre killen m oss (han som vi visste vem han e) och vi märkte att båda vi liite fulla haha :P men på perrongen så sa vi hejdå och killarna gick men dom tvekade lite om dom skulle ta nr eller inte men gick till slut hahaha när vi väntade på tåget kom en kille som Lollo kände o började prata m henne och vi höll nog på att spricka av både förvåning och garv haha


mina föräldrar skulle hämta mig men eftersom dt skulle ta ca 30 min så följde jag med upp till Shirine. påvägen upp dampade Lollo och vi höll alla på att dö av garv hahaha hon gick runt o sjöng o försökte bära upp Shirine men hon tog typ bara tag i hennes ena ben, och sen försökte Shirine skrämma oss att dt kom folk och alkisar som bor i hennes hus men vi lyckades komma hem iaf :) efter ett tag blev jag hämtade och i bilen blev jag förhörd av mamma o pappa va jag hade gjort hahahah hitta på massa skit :P hahahaha


idag ere söndag som betyder pluggdag och idag ere dessutom GOSSIP GIRL repris typ alla avsnitt :D så jag e flitig tittare :D hahaha


peace out!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback