Nothing changes unless u change it

shulululu ;) hahah

idag var det mycket varmt ute och under håltimmen satt jag, Rana och Shirine ute på fotbollsplanen och solade :D

dagen va seg och höjdpunkten var nog när två killar från min engelska bar in en stor jävla växt in i klassrummet hahaha läraren brydde sig inte XD haha


påvägen hem när vi åkte satt shirine och rana på två säten och jag på ett bredvid, framför shirine satt en tjej. när folk klev på bussen såg rana en tjej som hon kände igen och ville visa för shirine. som den kurd hon e ville hon ställa sig upp lite för att se, hon tog då tag m handen framför sig o ist för att hålla på sätet framför tog hon tag i tjejens huve HAHAHAHAHAH fifaaan va vi garva :D


i nåt av mina tidigare inlägg hade shirine kommenterat att jag inte nämnde när vi varit i ensta krog. vi hade ihl-idrott vilket e lett av treor m idrottsinriktning. vi skulle ta en promenad till ett område i täby som heter ensta krog och som bevis skulle vi ta en bild på en skyllt med någon på. därför åkte vi buss till närmaste ensta krog skyllt och det slutade med att kurden fick posera! här kommer våra fina bild bevis!




imorn ere äntligen fredag och helg :D längtar efter sommarlov och orkar verkligen inte med skolan! fick mvg på min engelska uppsats i nationella :D yey me! iaf som jag sa ere helg haha o imorn ska jag träffa lite kompisar I think och på lördag ska jag o tjejerna te rålis o sola hela dagen o sen mot kvällen ska vi grilla :D haha så dt e ju bara o komma om någon vill ha den stora äran att träffa mig ;)


btw INGEN får kommentera mina stavfel lr min svenska! :)


bye bye pusss<33


Kommentarer
Postat av: shirine

YEEYY haha de va kyyyl

2008-05-08 @ 23:23:11
URL: http://shirine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback