new beginning

hej,
idag gick allt i skolan åt helvete :( på no provet gick dt åt helvete o jag kunde typ inget, satt o gissa på typ allt o fuska så gott jag kunde :( fick tbx mitt företagsekonomi prov, två poäng ifrån vg :@
efter skolan gick jag, Shirine och Rana te friskis o träna. rana sa att jag va jätte duktig men dt bara för jag inte tränat på typ tusen år haha :S men jag ska börja nu, dt bra o får mig o tänka på annat oså, vilket e mkt bra för mig :)
när jag kom hem ringde telefonen o dt va min polska lärare som sa att jag kommer få mvg i slutbetyg i polska! yey me! :)

nu har vi gäster o jag kollar på gossip girl o äter godis o sen ere time för desperates housewives :)

bye bye pusss<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan du kan ju inte svenska jävla idiot

2008-05-24 @ 09:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback