little monkey lost ;)

hej hej :)
visst ere skönt o kunna sova när du vet att ngn i din närhet varit lässen men tack vare dig gett ifrån sig dagens leende?  (: hmm aah dt va bara ngt jag kände för att säga haha

idag hade vi skit kort dag, började 8:30 o slutade 11:00 fast åt luch i skolan o sen nu har jag kommit hem :) fan va mkt jag åt hahaha känns som om jag ätit för en hel livstid ;P nu e jag ensam hemma så jag ska nog sova lite sen ska jag plugga för ha biologi prov imorn om typ människan lr mest hjärta o hur maten går igenom kroppen o olika celler :| hahaha jag, Shirine o Rana har redan bestämt att vi ska sitta längst bak i klassrummet o fuska som FAAAAAN :P hahaha annars går dt inte :)

btw mitt fina namn på dagens inlägg e till alla som känner sig träffade så känner du att du e en little monkey lost så there you go ;) haha

bye bye puss <33 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback