hmm..

hejhej :)
idag hade jag franska nationella uppsats, dt gick sådär haha hoppas på dt bästa. imorn har jag matte nationella :(
men jag slutar direkt efter så.. :P haha tänkte åka o träffa en kompis kanske o tsm m henne hälsa på i vår gamla skola :D haha men bara kanske!

idag fick jag höra att när min kompis Shirine va liten så hade hon fått lära sig att pga att dt inte finns nån luft i rymden så kan man sväva, då låste hon o hennes moster ( då va Shirine typ 6 år o hennes moster 10) i ett litet rum och försökte vifta bort luften så att dom skulle sväva! HAHAHHAHAHA dum kurd gånger två o dt erkände till o m Shirine själv! hahahahah :D

önska mig lycka till på matten imorn!
bye bye puss <33


ps. här kommer en text som gör ont i hjärtat att läsa o tanken att sånt händer o e sant skaver ännu mer :(

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback