:(

hejhej:)
igår fick jag tillbaka mitt no prov o jag fick ig :( ( poäng ifrån g :'( men men typ hela klassen fick ig så om två veckor ere omprov hehe
efter skolan träffa jag olivia o vi åkte te älvjsö där vi spela pingis hahaha dt va fett kul :P fast mitt lag förlora :( haha

idag ska jag träffa tjejerna o gå ut på stan, har lite saker som jag måste köpa :P sen tänkte jag åka hem o baka kladdkaka o kolla på film o äta godis :P haha mina föräldrar e inte hemma så dt kommer va extra skönt :)
snart ska jag göra mig redo för att dra ut men jag måste säga att jag blev lite ledsen av kommentarerna jag fick :( jag sa ju innan att ingen fick kommentera min svenska!! :( haha aja!

tjingeling! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback