damn

hejhej :)
sry för att jag inte skrev igår men jag pluggade hela kvällen för idag hade jag kursprov i franska :( skiiit svårt men aja!
mitt huve håller på att sprängas o lilla jag har lidit utav huvudvärk i tre dagar nu :( men men ska börja knarka alvedon haha
idag vare typ en vanlig dag i skolan förutom att vår allas lilla Rana inte kom :( förkylning sa ryktet! haha
efter skolan åkte jag o Shirine till gymmet (Friskis i Mörby Centrum) den här gången följde Lollo med oss. friskis öppnar klockan fyra och vi va lite tidiga så vi satte oss utanför för att vänta. bland dom som vänta va också en gammal gubbe, haha lollo börja prata m han lite o efter ett tag när hon kände sig rastlös stod hon o dansa lite. då kom han fram o fråga om hon kunde bugga, hon sa nej o då sa han: jag lär dig! och sträckte ut sina händer. efter att ha tvekat lite gick hon med på dt och han börja snurra runt henne! HHAAHHAHAHA jag och Shirine doooog av garv hahahahah dt gjorde lollo plus en kille som också satt o kolla också hahahha mannen däremot va typ helt allvarlig! :P anyway, efter att ha gymmat lite åkte vi hem och påvägen hem gick jag ut i vår trädgård och plockade syréner eller hure nu stavas haha dom luktar ju så gott!! :D
så nu sitter jag här o luktar på mina blommor ;) hahahah

dt va allt för idag :) bye bye pusss <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du att du är Ferdinand kanske?

2008-05-23 @ 19:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback