5 maj

hejhej! :) jag har aldrig skrivit blogg förut så ingen får klaga om den inte är bra i början haha :P
(vill bara säga att idag har min kompis vart tsm m sin kille i 1år! grattis sötisar!)

sen i onsdags är jag singel så nu ska jag hitta ny pojke haha ;) tips vart jag ska leta? ;) haha
vi hade vart tsm i bara 1månad o en vecka exakt! men till slut så började känslorna tyvärr svalna..samtalen blev kalla oså. det konstiga som jag fortfarande inte kan fatta e att båda kände o visste dt här men ändå sågs vi under dagen (onsdag, valborg) och då va allt "normalt" men mot kvällen så va vi inte längre tsm. o dt fulaste av allt, vi gjorde slut på fucking sms!! :( men livet går vidare, visst? känns ju fortfarande konstigt o svårt men det går över med tiden..dt e åtminstone dt alla säger te mig..?

har haft en jobbig vecka m både killen o familjen men igår va jag och shoppa med mami så jag köpte massa kläder! bl.a. tre par skor, kappa (skit söt), klänning o massa tröjor :D

har solat massor också så jag ska bli bruuuun :D haha
aja men nu måste jag gå, måste plugga för jag har skit svårt o stort prov imorn i företagsekonomi :(

bye bye pusss <3

Kommentarer
Postat av: Shirine

HAHAH VI KOMMER INTE FÅ NÅGRA LÄSARE! maah

2008-05-05 @ 22:47:05
URL: http://shirine.blogg.se
Postat av: Rana

en muuuckeeee bröö blog, jag den svenska kan inte brö. men mycke fint blogg! POSS

2008-05-06 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback