Spanien 19/7-2/7 | Polen 5/8-10/8

hejhej :)
snart åker jag igen :) först två veckor utanför härliga Barcelona sen med två dagar paus hemma åker jag igen till Polen. vi ska hälsa på famlijen och särskilt min farfar. han är gammal och mår itne bra så vi vill hinna träffa han så mycket som möjligt innan den dagen han lämnar oss. eller det är vad min pappa vill, jag vet att jag inte kommer klara av det här lika bra. fast egentligen borde det väl vara tvärtom? det är ju hans pappa.. men att tänka att det ska bli som förut när vi hälsa på att vid matbordet ska farfar prata om att han inte vill längre leva eller att han knappt minns mitt namn..det är ren smärta. då går jag ut och säger jag ska på toa för att inte visa att jag gråter. jag minns när jag va liten och han brukade köra urnt mig i en lite vagn som han hade byggt i trädgården på deras landställe.. nu går han inte så bra efter hjärnblödningarna som han haft. men livet är som det är.. alla dör vi tills slut visst? fan vilket ämne för dagen!
idag har jag städat heeela huset och ni ska veta att det inte är lite haha jag har börjat packa och läst en bok som jag läser, nu inför Barcelona eftersom den utspelar sig just i Barcelona :) den heter "Vindens skugga" och är skriven av Carlos Ruiz Zafón. mkt bra bok faktikst :) senare mot kvällen ska jag träffa tjejerna i mörby och vi ska handla lite sen ska vi hem till vår allas kära shirine och förbereda en överrasking till rana. hon har fyllt år (14/7) och imorn ska vi fira henne :) först ska vi på middag till henne och äta libanesiskt och sen till rålis (jag vet att jag har sagt det här förut men iaf) haha :) bra sista kväll tycker jag :) imorn ska jag även träffan little monkey lost lite snabbt för att få ett födelsedags kort jag köpte till rana men glömde i hans påse :) det blir last goodbye på mycket länge!! :)
kommer sakna sthlm och alla jag håller kärt :) you know who you are ;)
puss <3 <3

Kommentarer
Postat av: :)

så söööt

2008-07-21 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback