bam bam bidam dam dam

hej hej :)
igår åkte vi alla tjejerna hem till rana i flempan och där lagade vi tacos. det blev verkligen jätte gott! :D sen efteråt när alla låg med fulla magar busringde vi lite folk haha oj va kul det va! hahah ringde några töntar i köping och fyfan va vi garva! rana nästan kissa på sig hahahaha måste göras om nån gng! :D haha
när vi samlat upp vår energi lite gick vi ut i området o busringde på dörrar haha alla fick kick av att springa så mkt och tillslut satte vi oss i en lekpark för att andas ut.. då kom några av dom vi hade plingat på haha men vi sa att det inte va vi så dumma som dom va gick dom vidare men fett dumma vi va som satte oss utanför!! hahaha :P

idag va jag ute på stan m little monkey lost och ett tips för allmänheten: shoppa inte med han! o verkligen inte när dt gäller han själv! man får inte ens KOLLA på dam/tjej avdelningen! haha ego number 1 !! :P men men dum som jag är så kanske dt kmr bli repris imorn haha :P det e ju söndag trots allt och då stänger allt så tidigt :/ plus jag va lite i knipa hemma så det va nog bra att jag tillslut åkte hem tidigt.. jag hade nämligen sagt till mina föräldrar jag ska ta bussen till mörby men jag skulle egentligen få skjuts m bil av little monkey lost haha (ja, han e 91a o kan köra bil) :P iallafall min mamma hade kollat men inte sett att jag kliver på bussen så därför blev det massa uppror och grejer när jag kom hem men tillslut så sa jag att en viss filip från grannskapet gav mig skjuts till mörby på moppen..pappa tror till 100% medan min kära lilla mamma e skeptisk.. hmm.. men jag håller fast vid min kära filip!! haha :P

thats it for me! :) för idag vill säga :)
puss<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback