alååå :)

hej hej :)
måste bara säga: FAN VA DET ÄR TRÅKIGT I STHLM!! :@ haha när jag va i polen fanns det saker att göra hela tiden hade aldrig tråkigt. har inte tråkigt här heller för jag är med mina kompisar men inte alls samma sak.. fan dåligt väder också så stoooor brist på saker att göra :( haha ge mig tips fan ;)
idag träffade jag tjejerna o vi satt o åt på donken i hundra timmar haha sen träffa vi några på MAX ;) haha har aldrig varit där förut :P så satt vi där o snacka typ hela kvällen haha ALLA hörde oss hahah fan va vi garva :) lite mysigt faktiskt om man bortser ifrån miljön :P
hoppas på fint väder imorn haha ska träffa dom igen men fan minns inte va vi skulle göra.. dom sa nåt men halv fyra i danderyd iaf :P top notch! ;)

jaja är fett trött ska kolla lite på tv o sen ska jag sova.. btw ny bok som jag har "Tusen strålande solar" - Khaled Hosseini ETT MÅSTE ATT LÄSA haha samma författare som till "Flyga drake" om du inte har läst den så gör det nuuuu :D haha

byeeee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback