08.07.08

hejhej :)
igår satt jag hemma hela dagen o typ gjorde inget..andades mest ut efter två rätt så händelserika veckor haha nämnde jag att en natt när jag och olivia va ute så bada vi m vår snygge vän instruktören o några i bara string hahahahha oj oj dt va grejer dt asso!



men men idag träffa jag min vän rana ett tag..åkte in te stan lite knas m banken men nu borde väl allt va som dt ska :) sen efter några timmar paus hemma så åt jag oså och sen träffa jag vår allas lilla little monkey lost ^^ haha länge sen asso! :P men ej så länge.. han skulle tillbaka hem men honom träffar jag säkert nån annan gång :)
imorn ska jag träffa tjejorna! :) halv fyra danderyds sjukhus ;)

sitter o lyssnar på rihannas låt "disturbia" och kan inte få nog! den är såå bra! :D haha om du inte har hört så har du missat något verkligen bra ;)

jaja puss så länge :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback