Guess who's back? ;)

 alååå :) nu är jag tillbaka i sweden :/ haha efter två underbara veckor i spanien och sedan ytterligare fem dagar i polen, är jag tillbaka i underbara..danderyd. hahaha. barcelona är en otroligt vacker stad o stor som in i helvete haha en gata hade 14 bilfiler (båda håll) plus trotoarer och i mitten gräsmatta och cykelväg. spanjorerna va inte särskilt duktiga på engelska (även om dt stod på skyltar på ingången till restaurangen att dom kunde flytande) men försökte så gott dom kunde och man kom alltid överens med dom :) en annan sak som jag saknar med spanien (mest) är killarna! inte nog med att typ alla ser sjukt bra ut så är dom sååå charmiga och flirtiga att dom kan få varje tjej att smälta. så ett tips, eru tjej.. åk till spanien utan kille!! :D haha
polen var också mysigt :) varade i bara fem dagar men ändå :) hälsade på min farfar o farmor och faster och min nya kusin :) hon heter dominika och är 3år :) skit söt haha skulle visat bild men hon blev itne så fin så.. men kanske hittar ngn att visa :P haha sen självklart träffade vi min mormor, moster, mosters man o min kusin som heter paulina och är 7år haha fett söt, lite galen och för hyper men men :)
nu är jag tillbaka igen :) kom hem idag runt 18 :) imorn ska jag träffa tjejerna.. som alltid danderyd halv fyra ;)
ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback