slem's birthday!

hej hej :)
idag fyllde lilla salem år så vi åkte efter skolan hem till henne o fira henne :) vi åt tårta o hon öppna presenter :D
innan dess så åkte jag, lollo, shirine o rana hem till rana.. vi slutade nämligen skolan två o vi skulle inte va hos salem förrän runt halv sex :) fick träffa ranas pappa o äldre bror o deras nya hund. så söt! hon heter nova o e en lite valp hihi :)
imorn ere nrj o dt e meningen att vi alla tjejer ska gå men hur dt blir vet jag inte. jag e nämligen sjuk o mamma vill helst att jag stannar hemma.. men men får se..

<----salems tårta, mkt god!! hihi :)






aja har väl inget mer intressant att berätta :)

salem, om du läser så grattis igen!! :D
ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback