sjuuuk :(

hello! :)
dagen började med skola kl 10:00 men eftersom jag e sjuk fortfarande så gick jag hem efter första "lära känna varandra"-lektionen haha.
när jag kom hem så sov jag lite och proppa i mig frukt oså :) just nu har vi gäster och dom som känner polacker vet att även om dt bara e 8 pers så låter det som om det vore 40 hahaha
sitter och kollar på "Casanova" på femman.. har hört att det är en bra film och på femman verkar dom ha massa filmer med Heath Ledger :) haha r.i.p. :(
aja eftersom dt inte har hänt ngt särskillt idag så ska jag avsluta nu men skriver snart igen ;) haha känner bara på mig att jag e en ANING tråkig haha :/ men men..

ciao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback