på väg att bli frisk...

hej hej :)
idag börjde dagen med att jag lungt vaknade åt frukost, duschade o tvättade håret och sedan mest tog dt lungt.. istället för att ha feber visade temp. grejen 35 :/
mot kvällen va dt tänkt att little monkey lost och olivia skulle komma på typ..filmkväll för att hålla mig lite sällskap eftersom jag e sjuk. Mina föräldrar drog tjugo i sju och en halv timme senare kom monkey.. då vare ju bara olivia kvar? efter en tid ringer hon och hennes kusin katja o ber om hjälp, dom e fast i djursholm med bil. Katja övningskör nämligen o ville visa sina skills för olivia vilket tillslut gjorde att växellådan gick sönder i en återvändsgränd.. efter massa beskrivningar tog vi oss dit (eftersom little monkey kör bil) och konstaterade att växellådan antingen va sönder lr att spaken fastnat. fanns alltså inget annat att göra än att katja skulle ringa sin pappa. men tydligen så skulle vi få det lite jobbigare så kom det en  annan bil o vi va tvugna att knuffa  vår bil åt sidan. tillslut kom katjas pappa o hans tjej och lyckades köra iväg med bilen. jag och olivia fick skjuts hem till mig av monkey och sen satt vi o snacka medan en polsk film va på. efter en tid blev hon hämtad och nu sitter jag här ensam..igen..monkey va nämligen tvungen att åka till sin moster. hihi jag baxa monkeys palestina sjal :P eller han lät mig ta den för jag frös haha när han får tillbaka den är dock oklart haha.
det var allt för idag ;) så mycket på så lite tid..









sjuk och en sjal kring halsen hähä


ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback