lite bortskämd (a)

hej hej :)
igår var det nrj vilket jag antar att många gick till men inte jag :/ min mamma ville nämligen att jag skulle va hemma ist för att stå ute o frysa vilket jag gjorde (var hemma alltså). under dagen skulle mina föräldrar åka till sony center för att pappa ville köpa en bärbar data, dom bad mig att förlja med för att ge dom lite råd vilket jag gjorde.. för att göra en lång historia liiite kortare dt slutade med att jag fick en bärbar rosa data, en tv och en högtalar anläggning som gör att jag kan koppla upp den till tvn o sen kolla på film, lyssna på radio och musik och ha en fejk hemma  bio sound :D hahah WOHO!!
du som läser kanske tänker OMG va bortskämd!! jo visst dt tkr faktiskt jag oxå men sen en annan sak, datan va dt enda jag bad om och som mina föräldrar sa: du brukar aldrig be om ngt.. så här sitter jag m ny data, tv o nästa vecka kmr högtalarna :D hihi

idag har jag ängnat dagen till att föra över filer från den gamla datan (som mamma ska få) till den nya :) har haft en skiiit slapp helg men dt har varit skönt o bara få andas ut lite :)

see ya! ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback