:@

hejhej :)
just som jag trodde att jag började bli frisk o återfå mina sk krafter drabbas jag av magont, illamående och jag fryser hela tiden :( stackars mig!

en lite rolig sak som hände för inte så länge sen som jag glömt att berätta om är en gng när jag va m little monkey lost o hans lur ringde. han svarade o dt va tydligen nån ryss med dålig engelska som frågade ngt om monkeys jobb. eftersom han slutat för dagen så sa han på engelska "I dont work right now.. I'm going to my soccer TRAINING"
pga detta sa han nu att om jag skriver om dt så kommer han inte prata m mig i en vecka. va e dt för trams? (bra ordval) men ärligt va spelar dt för roll.. dom som inte känner mig bra fattar ändå  inte vem han är. men visst om han gör som han säger så va spelar dt för roll? jag hatar folk som tror att dom gör mig en tjänst genom att hålla kontakt med mig lr liknande! som tex idag i skolan en kille sa hej till mig med en ton som om han va tvungen! jag bryr mig väl inte, för mig gör han ingen tjänst! några kanske inte håller med mig i dt jag tkr men dt iaf så jag har blivit uppfostrad lite så..
ouff va tvungen o säga för att slänga en sån kommentar som little monkey lost gjorde idag e fan inte fint o göra. men men.. jag kanske måste till en psykolog ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback