bokstavlig snorunge :( haha

hej hej :)
Idag var det första skoldagen på Tibble för alla elever. Med en täppt näsa satt jag i aulan o lyssnade på esteterna som sjöng ehm vackert... Sen blev alla indelade i sina klasser, de flesta hade som förut men jag, Rana och Shirine skulle ju få en ny klass eftersom i år började vårt sam ek program. Jag kan också säga att jag redan har planerat hitta några offer (92or) som jag ska mobba så gott jag kan ;) haha.
Just nu sitter jag och tänker på min nya klass, vi är 15 st. Jag, Shirine och Rana är dom enda tjejerna som inte är blonda :| de som är blonda är inte bara det på utsidan har jag idag märkt.. men men man kanske borde ge de en chans.. HAHHAHAHA den va bra! Killarna är alla från gamla klassen förutom tre, en av de blatte, en skiiit stor 90a :| o den tredje nya pojken befann sig inte där ;) haha. Hur det blir m klassen får vi se mer imorgon. Börjar 10:00 imorn och slutar 10:40, iaf borde det vara så. Och det skulle passa helt perfekt eftersom jag är sjuk och behöver vila och så. Så i helgen ska jag knarka cvitamin och te :P hahaha. Hade mkt tur idag eftersom när det regnade som mest och jag skulle hem, ensam, ringde little monkey lost och fråga om jag ville ha skjuts med bil (mkt ful o skruttig men bättre det än inget). Blev då hämtad och körd enda hem :D hihi.
Aja nu ska jag diskutera mina känslor om skolan och klassen med Shirine :P haha ciao! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback