Crazy For You

Hej hej! Fan vad man märker att det är höst nu! Det börjar bli mörkt tidigt och när man ska vakna är det svart ute och man vill verkligen inte krypa ut från täcket!! :( haha

Men hmm idag, som vanligt skola. Dock sovmorgon till 11 så liite skönare men polska så jag slutade halv sex :( haha men men.. har inte hänt så mycket idag.. ska måla naglarna snart :P o planera lite vilka kläder jag ska ha med mig till Polen.. fan va skönt att komma bort!! Kommer sakna kompisarna dock lite :/ o kommer missa min väns födelsedag!! Men får ge henne present när jag kommer hem, ska hitta något extra där! :D

Börjar bli trött nu så ska nog avsluta och fixa det jag ska göra och sedan gå och sova :) haha
Btw visst är det skönt med lov, speciellt om man kan börja det på ett bra sätt och till exempel reda ut saker och ting, om man nu har något att reda ut..

That's it för idag!!
Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Charlie is wide awaken and waits to make a move.

2008-10-22 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback