Tittar på VÄNNER

Idag var det premiär för min nys frisyr i skolan :P antingen ljög alla runt omkring mig lr så blev det faktiskt lyckat haha hoppas på det andra alternativet (;


Anyway, nu sitter jag här hemma och har just målat mina naglar..fransk manikyr blev det efter en kort rådgivning med oliven. Har dessutom planerat att skolka från franskan, ska säga att jag ska till tandläkaren och istället sätta mig och läsa en engelskabok.. har nämligen inte pluggat tillräckligt på franskaläxan (och tro mig det ÄR mycket) plus jag måste läsa ut boken. Så två flugor i en smäll helt enkelt!! :P haha


Aja jag varken har något att skriva om just nu eller kan för jag sitter som ett litet handikapp med mina nymålade naglar :P

Imorn skriver jag lite mer för att kompensera mina brister!! :)


Ciao <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback